Značka F&F zvíťazila v druhom ročníku marketingového programu „Dôveryhodné značky“, a to v kategórii Predajca odevov. Porazila tak značky, ako je napr. H&M, NEW YORKER a iné. „Dôveryhodné Značky“ je nový a jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.
V programe hodnotila najvýraznejšie značky na slovenskom trhu vo svojich kategóriách v rámci rozsiahlej ankety reprezentatívna vzorka 2 000 slovenských spotrebiteľov.
Zahraničné aj tuzemské prieskumy ukazujú, že pri nákupe hrá jednu z najdôležitejších úloh dôvera v značku. Preto sa spoločnosť ATOZ Marketing Services rozhodla spustiť program, ktorý bude na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi vyberať a oceňovať značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú. Prieskum sa uskutočnil medzi najvýraznejšími značkami na trhu v 45 kategóriách, v ktorých hrá spotrebiteľská dôvera veľkú úlohu.