Magazín Naše Tesco vyhral cenu Grand Prix

13. februára 2018

Magazín pre kolegov v štyroch mutáciách Naše Tesco získal prvenstvo a prestížnu cenu Grand Prix v súťaži FEIEA v Paríži, v kategórii Najlepšia viacjazyčná publikácia.

Medzinárodná súťaž organizovaná Európskou asociáciou pre internú komunikáciu – FEIEA s porotou pozostávajúcou z popredných európskych odborníkov v oblasti komunikácie, každoročne udeľuje cenu za najlepšie riešenú internú komunikáciu. Náš interný časopis získal cenu Best Multi-Language Publishing 2017 Grand Prix, ktorú udelila porota minulý týždeň v Paríži. Magazín pozostáva z 32-strán, vychádza štvrťročne v celkovom náklade 38 000 výtlačkov distribuovaných v Českej republike, Maďarsku, Poľsku a na Slovensku, vždy v lokálnej jazykovej mutácii. Magazín je dôležitým interným komunikačným nástrojom pre všetkých kolegov Tesca v celej strednej Európe. Obsahom jednotlivých mutácií sú témy týkajúce sa nadnárodných projektov našej spoločnosti, aktualít, príbehov kolegov, zaujímavých interných rozhovorov, lokálnych iniciatív, no nechýbajú ani  rubriky o životnom štýle, či obľúbené relax témy a súťaže. Magazín dopĺňajú interaktívne webové stránky pre kolegov v každej krajine –  na Slovensku je to stránka  mojetesco.sk, na ktorej naši zamestnanci nájdu najčerstvejšie správy z diania v spoločnosti, inšpiratívne príbehy kolegov, ktoré môžu sami publikovať, komentovať a “lajkovať. “ Máme veľkú radosť z toho, že bol náš tím komunikácie pre kolegov ohodnotený európskymi expertmi v oblasti internej komunikácie ako najlepší, čím ocenili našu prácu, ktorú sme spoločne odviedli minulý rok pri tvorbe magazínu pre takmer 70 000 kolegov v rámci štyroch krajín, ” povedala Lucia Poláčeková, PR manažérka pre Tesco na Slovensku.