Získali sme ocenenie Podnikové médium 2017

22. mája 2018

Na slávnostnom odovzdávaní cien Podnikové médium roka 2017, vyhlásil Klub podnikových médií výsledky 15.ročníka súťaže formátov internej a externej komunikácie. V 13 kategóriách sa súťaže zúčastnilo viac ako 280 prác z celého Slovenska. V hlavnej kategórii Externá komunikácia – Podnikový magazín sme získali 2.miesto s Tesco Magazínom pre zákazníkov a vo vedľajšej kategórii Špeciálna cena dodávateľov – Cena Pivovaru Lobkowitz – sme obhájili prvenstvo za najlepšiu grafickú stránku.  O umiestnenie v súťaži bojovali komerčné, štátne aj príspevkové organizácie, pričom porota brala do úvahy aj finančné možnosti, za akých daný subjekt tvorí svoj materiál.  „Tohtoročná porota ocenila náš časopis za rôzny obsah, ktorý je vždy prispôsobený potrebám zákazníkov, zahŕňa výrobky spoločnosti Tesco, ako aj kľúčové projekty napr. Príbehy písané s chuťou. Rada by som spomenula, že všetky naše časopisy boli odmenené niekoľkokrát. Sú to pre nás veľmi významné ocenenia, ktoré sú potvrdením, že ideme správnym smerom.“ povedala Monika Kraus, CE Tesco Magazine Head Editor.

Pozrite si video z odovzdávania cien.