Ocenenia produktov značky Tesco

8. júna 2018

Nám všetkým je známa vynikajúca kvalita našej vlastnej značky – skvelou novinou je, že naše produkty ocenili aj experti z oblasti maloobchodu. Svetová asociácia výrobcov vlastných značiek (PLMA) v roku 2018 udelila svoje ocenenie International Salute to Excellence Awards našej spoločnosti Tesco stredná Európa v kategórii krmivo a chovateľské potreby za granule pre psov Tesco Pet Specialist City Dog bohaté na čerstvú kuracinu s ryžou. V Top 5 sa v príslušných súťažných kategóriách umiestnili aj ďalšie naše produkty, vína značky Petit Ville.

Ocenenie PLMA sa udeľuje na základe stanoviska poroty, ktorá posudzuje vzhľad, chuť, prezentáciu a hodnotu výrobku za peniaze. V prípade nášho krmiva Pet Specialist sme získali vysoký počet bodov predovšetkým za prezentáciu a balenie. Porota pozitívne komentovala jasnú komunikáciu o obsahu produktu a vysvetlenie uvedené na obale.

Náš produkt porazil ďalších 6 konkurenčných produktov nominovaných v tejto kategórii. Je súčasťou našej inovovanej ponuky krmív, ktorú sme predstavili na jeseň 2017. Vo všetkých 145 produktoch uvedených na trh minulý rok sme dbali najmä na plnenie špecifických potrieb domácich miláčikov, ich vek, plemeno a životný štýl.

V kategórii vín porota PLMA ocenila našu značku Petit Ville. Suché červené víno Petite Ville Côtes du Rhône Red Dry Wine sa umiestnilo v Top 5 za najlepšiu hodnotu za peniaze v kategórii „Côtes du Rhône“ a suché červené víno Beaujolais Dry Red Wine v Top 5 v kategórii „Francúzske červené“. Do Top 10 kategórie „Bordeaux“  sa dostalo aj suché červené víno Petite Ville Bordeaux Dry Red Wine. Ocenené boli tiež ďalšie dve vína značky Tesco Finest predávané v strednej Európe, ktorých autormi sú naši kolegovia zo Spojeného kráľovstva.  Sú to Torrontes of Argentina a French Picpoul de Pinet.

Skratka PLMA je označením Svetovej asociácie výrobcov vlastných značiek . Nezisková organizácia bola založená v roku 1979 na podporu vlastných značiek. Je jedinou organizáciou svojho druhu. Zastupuje viac ako 4000 členských organizácií z celého sveta – od mnohonárodných korporácií po malé rodinné spoločnosti.

Ocenenia vznikli na znak uznania predávajúcim za kvalitu a inováciu vo vlastných značkách. Mená tohtoročných víťazov boli oznámené na výstave Medzinárodnej vlastných značiek „Svet súkromných značiek“, ktorá sa konala 29. -30. mája 2018 v Amsterdame.

V tohtoročnej súťaži posudzovala medzinárodná porota PLMA 430 produktov v 60 kategóriách.