Tesco Mobile povedie Jan Semotán

26. júla 2019

Najväčšieho virtuálneho operátora na slovenskom a českom trhu povedie Jan Semotán (40). Ako generálny riaditeľ sa zameria na strategický rozvoj, predovšetkým v oblasti online komunikácie a prepojenie Tesco Mobile s existujúcimi platformami, ako je napr. vernostný program Tesco Clubcard.

Jan Semotán má za sebou viacero manažérskych pozícií v rámci spoločnosti Tesco, naposledy pracoval ako formátový manažér hypermarketov pre Slovensko a Českú republiku. V novej pozícii by chcel zúročiť svoje dlhoročné vedomosti z oblasti retailu a prepojenia komunikácie s jednotlivými obchodmi. „Chceme sa viac sústrediť na prechod našich služieb do online prostredia, či už v komunikácii so zákazníkom alebo v oblasti ponuky personifikácie našich služieb. Veľký potenciál vidím aj v užšej spolupráci s vernostným programom Tesco Clubcard,“ vysvetľuje Jan Semotán.

Jan Semotán vyštudoval andragogiku na Univerzite Jána Ámosa Komenského v Prahe. Vo voľnom čase sa venuje čítaniu, plávaniu a cyklistike. Nielen vo svojom pracovnom živote sa riadi mottom: „Správaj sa k druhým tak, ako chceš, aby sa správali oni k tebe“.

Tesco Mobile Virtuálny operátor, ktorý nadväzuje na niekoľkoročné zahraničné skúsenosti z Veľkej Británie, Írska a ďalších krajín. Od roku 2009 poskytuje služby mobilného operátora aj v Slovenskej republike. Tesco mobile na Slovensku sa primárne orientuje na poskytovanie predplatených služieb a má už viac ako 250 000 zákazníkov. Svoje služby prevádzkuje prostredníctvom siete O2, vďaka ktorej ponúka svojim zákazníkom 99,6% pokrytie a prvotriednu kvalitu. Prostredníctvom distribučnej siete obchodov Tesco a ďalších partnerov ponúka viac ako 8000 miest na dobitie. Viac informácií nájdete na: http://www.tescomobile.sk/