Obľúbené online nákupy spúšťa Tesco aj v Martine

19. augusta 2019

Chlieb, nápoje, prášok na pranie, detské plienky či psie granule si budú môcť online objednať domov už aj obyvatelia Martina. Spoločnosť Tesco rozširuje svoju službu online nákupov po Žiline a okolí aj v ďalšom meste na strednom Slovensku. Tesco prinieslo túto inovatívnu službu na Slovensko už v roku 2012.

Tesco Online nákupy sú medzi Slovákmi veľmi obľúbené. Iba v minulom roku tržby za objednanie výrobkov online vzrástli o 11 %. Veríme, že si službu rýchlo obľúbia aj Martinčania. Táto novinka im ušetrí čas, ktorý môžu venovať rodine, záľubám alebo oddychu. Našim zákazníkom chceme spríjemňovať a uľahčovať nákupy aj pomocou nových technológií,“ hovorí manažérka online predaja Vera Szabo.

Služba Tesco Online nákupy na Slovensku už úspešne funguje v mestských a prímestských častiach Bratislavy, Nitry, Trnavy, Košíc, Prešova a od jari 2019 tiež v Žiline a jej okolí. Od polovice augusta sú nákupy potravín cez smartfón, tablet a počítač dostupné aj pre všetky mestské časti Martina. Presnú dostupnosť služby si obyvatelia overia podľa miesta bydliska a PSČ.

Zákazníci si svoj virtuálny košík plnia na webstránke www.tesco.sk/martin alebo zadávajú svoju objednávku prostredníctvom mobilnej aplikácie Tesco online nákupy. Môžu si vyberať z ponuky vyše 18 000 produktov s takmer 2 500 výrobkami v týždňovej akcii. Za doručenie nákupu zaplatia v rozmedzí od 1,59 do 4,49 eura, v závislosti od vybraného času dovozu. Spoločnosť Tesco im pritom garantuje, že ceny všetkých tovarov online sú rovnaké ako v kamennom obchode, v tom istom dni.

Tesco nákupy na doručenie pripravujú podľa objednaných zoznamov tzv. pracovníci vychystávania tovaru. Títo špecialisti dôkladne kontrolujú kvalitu každého nákupu tak,  aby pripravený tovar zostal aj počas distribúcie v optimálnom stave a teplote. Následne  sa tovar prepravuje priamo k dverám zákazníka. Spoločnosť Tesco v priemere mesačne rozvezie približne 800-tisíc výrobkov na viac ako 100-tisíc kilometrovej dopravnej sieti. Vernými zákazníkmi Tesco online predaja sú najmä obyvatelia Bratislavského kraja, ženy na materskej dovolenke, zaneprázdnení mladí ľudia a čoraz viac aj dospelé deti, ktoré nákup venujú rodičom ako darček.

Okrem online nákupov ponúka spoločnosť Tesco aj službu Klikni + Vyzdvihni. Tá umožňuje zákazníkom vyzdvihnúť si svoju elektronickú objednávku už vopred zabalenú a pripravenú na odber. Jej veľkou výhodou je, že si rovnako ako pri online nákupe zákazník sám zvolí dátum a čas prevzatia svojej objednávky. Na strednom Slovensku je Klikni + Vyzdvihni dostupná v hypermarkete Žilina.

Ako funguje služba Tesco Online nákupy

  • Zákazník si po registrácii na tesco.sk/martin alebo v aplikácii Tesco online nákupy vytvorí nákupný zoznam a vyberie si z ponúkaných voľných termínov doručenia.
  • Na výber je vyše 18-tisíc výrobkov s 2500 výrobkami v týždenných akciách
    – od čerstvých potravín až po chladené a mrazené výrobky, drogériu, potreby
    pre domácnosť, produkty detskej starostlivosti alebo výrobky pre domáce zvieratá.
  • Nákup zákazníkom privezú špeciálne vyškolení vodiči domov až k dverám bez ohľadu na hmotnosť nákupu či počet poschodí.
  • Svoj nákup si môže zákazník prevziať osobne svojím autom aj pri obchode v zóne Klikni + Vyzdvihni podľa dátumu a času, ktorý si zvolí. Služba Klikni + Vyzdvihni
    je dostupná v Tesco Žilina, Tesco Bratislava Zlaté piesky a Petržalka, Tesco Extra Košice a Tesco Nitra.
  • Zákazník sa môže pri prevzatí tovaru rozhodnúť, ktoré položky zo svojho zoznamu chce kúpiť a ktoré nie.
  • Platiť môže dvomi spôsobmi: kartou vopred cez internet alebo kartou pri dverách
    po prevzatí tovaru. Platba hotovosťou nie je možná.
  • Všetky potrebné informácie nájdu zákazníci aj v inštruktážnom videu.