Kampane Tesca získali hneď tri ocenenia v komunikačnej súťaži Zlatá bodkočiarka

10. septembra 2020

V osemnástom ročníku súťaže Zlatá bodkočiarka porota opäť ocenila najlepšie PR a komunikačné projekty. Novinkou tento rok bolo rozšírenie súťaže z Českej republiky aj na Slovensko, kedy si víťazi odniesli ceny hneď za obe krajiny. Počas slávnostného vyhlásenia v Empire Hall Slovanského domu v Prahe prevzali víťazi celkovo 96 ocenení v 34 kategórií. Tesco na Slovensku získalo tri ocenenia.

Prvé miesto sme si odniesli v kategórii Najlepšia kampaň v Česku a na Slovensku v obore FMCG, krása a móda za kampaň Namiesto potravín prázdne regály. Rovnaká kampaň získala tiež tretie miesto v kategórii Najlepšia kreatívna idea v Česku a na Slovensku.

Celosvetovo sledujeme prudký úbytok včiel aj ostatných druhov opeľovačov, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zdravých ekosystémov. Zákazníkom chceme prinášať zdravé, kvalitné a udržateľné produkty pre všetkých, a preto je nutné udržiavať zdravé životné prostredie, ktorého nevyhnutnou súčasťou sú opeľovače. Práve preto sme sa spolu s Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky popri Svetovom dni včiel (20. 5.) a Medzinárodnom dni biodiverzity (22. 5.) rozhodli poukázať na to, čo sa stane, keď opeľovače vymiznú – symbolicky pri prázdnom regáli. . Z regálov sme počas tejto kampane odstránili produkty, ktoré patria do skupiny vysoko ohrozených výrobkov v prípade, že by vymizli opeľovače.

Okrem toho sa stala naša kampaň Vážme si slobodu – novembrová mandarínka TOP rated kampaňou v kategórii Najlepší PR event v Česku a na Slovensku.

17. novembra si na Slovensku pripomíname Deň boja za slobodu a demokraciu a všetkých ľudí, ktorí sa odvážili postaviť za hodnoty slobody. Minuloročné výročie Nežnej revolúcie aj po 30 rokoch pripomínalo vzácnosť a krehkosť slobody, ktorá nie je ani v dnešnom svete samozrejmosťou. K pripomenutiu významu odkazu udalostí sa pridalo aj Tesco na Slovensku, ktoré tu funguje už viac ako dve dekády a bolo svedkom mnohých premien a vývoja slovenskej spoločnosti. Mnohí si dobre pamätajú dlhé rady na mandarínky pred Vianocami z čias pred rokom 1989, preto sa práve táto potravina stala v našej kampani symbolickou ukážkou zmeny smerom k slobode. 16.11.2019 sme jednu venovali prvým 200 000 zákazníkom za každý ich nákup.

Tieto kampane by nevznikli bez podpory vás, našich kolegov na obchodoch, distribučných centrách aj v centrálnej kancelárii, ktorí ste tvrdo pracovali na tom, aby sa tak dôležité posolstvá, ktoré nesú, dostali k ostatným kolegom a zákazníkom. Za vašu podporu vám nesmierne ďakujeme!