Získajme srdce zákazníka

Milé kolegyne, milí kolegovia.

Asi všetci máme teoretické znalosti o tom, že pri všetkom, čo robíme máme zákazníka na prvom mieste. Je nám známe, že vzťahy si budujeme komunikáciou a to ako vystupujeme navonok, tak reprezentujeme firmu i seba. Snažíme sa udržať si každého jedného zákazníka a získať si jeho vernosť.

Poukazujeme naprieč celou spoločnosťou na to, ako každý jeden kolega môže ovplyvniť zákaznícky servis zo svojej pozície.

Práve preto sme sa rozhodli zdieľať s vami všetkými príbehy, ktoré sa stali v našich obchodoch a títo kolegovia si zaslúžia našu pozornosť, sú vzorom pre ostatných a vážime si ich prácu.

Nie vždy musí ísť o veľké veci, ale tešíme sa z každého úsmevu, maličkosti a drobnej pomoci našim zákazníkom.

Ďakujeme 😊